Stichting Disgenoten

NederlandThe Netherlands

Web www.stichtingdisgenoten.nl
KvK 08102024
Stichting Disgenoten is werkzaam als een centraal ontkoppelde productie keuken. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het vervaardigen van maaltijden volgens een ontkoppeld koken systeem en het bereiden van koelverse maaltijden. Disgenoten is tevens het samenwerkingsverband van een aantal zorgleveranciers.Stichting Disgenoten is werkzaam als een centraal ontkoppelde productie keuken. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het vervaardigen van maaltijden volgens een ontkoppeld koken systeem en het bereiden van koelverse maaltijden. Disgenoten is tevens het samenwerkingsverband van een aantal zorgleveranciers.

Op zoek naar additionele bedrijfsgegevens?

Company.info biedt u waardevolle bedrijfsinformatie over 2,5 miljoen bedrijven in Nederland. U vindt hier belangrijke informatie over het bedrijfsleven zoals:
- uittreksels
- jaarrekeningen
- informatie over management
- kerncijfers
- nieuws

Deze bedrijfsinformatie is een ideaal hulpmiddel om tijd te besparen in uw prospectselectie en om meer rendement uit uw salesinspanningen te halen.
Kijk voor meer informatie over Company.info op Companyinfo.nl.  .

© '98-'14 Company.info b.v.

server: master02
client: