Stichting Arkin

Tel 020-5905000
Web www.arkin.nl
Vestnr 000006385222
Stichting Arkin is per 1 september ontstaan uit een fusie tussen JellinekMentrum en AMC de Meren. Arkin biedt zorg en opvang voor mensen met psychische of psychiatrische problemen in de regio Amsterdam en is een instelling voor verslavingszorg en -preventie in Amsterdam en de Gooi- en Vechtstreek.Stichting Arkin is per 1 september ontstaan uit een fusie tussen JellinekMentrum en AMC de Meren. Arkin biedt zorg en opvang voor mensen met psychische of psychiatrische problemen in de regio Amsterdam en is een instelling voor verslavingszorg en -preventie in Amsterdam en de Gooi- en Vechtstreek.

Op zoek naar additionele bedrijfsgegevens?

Company.info biedt u waardevolle bedrijfsinformatie over 2,4 miljoen organisaties in Nederland. U vindt hier belangrijke informatie over het bedrijfsleven zoals:
- uittreksels
- jaarrekeningen
- informatie over management
- kerncijfers
- nieuws

Deze bedrijfsinformatie is een ideaal hulpmiddel om tijd te besparen in uw prospectselectie en om meer rendement uit uw salesinspanningen te halen.
Kijk voor meer informatie op companyinfo.nl of neem direct contact met ons op!  .

© '98-'14 Company.info b.v.

server: master02
client: