KvK 41200067 0001
Stichting Pensioenfonds Vendex KBB is een ondernemingspensioenfonds, opgericht op 1 januari 2001 na een fusie van de Stichting Pensioenfonds Confidentia en de Stichting Pensioenfonds KBB. De Stichting verzekert pensioenaanspraken voor de werknemers van Vendex KBB, die in dienst zijn van door Vendex KBB voor de pensioenverzekering aangesloten ondernemingen. Stichting Pensioenfonds Vendex KBB is met ingang van 31-01-2007 opgegaan in Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Detailhandel.Stichting Pensioenfonds Vendex KBB is een ondernemingspensioenfonds, opgericht op 1 januari 2001 na een fusie van de Stichting Pensioenfonds Confidentia en de Stichting Pensioenfonds KBB. De Stichting verzekert pensioenaanspraken voor de werknemers van Vendex KBB, die in dienst zijn van door Vendex KBB voor de pensioenverzekering aangesloten ondernemingen. Stichting Pensioenfonds Vendex KBB is met ingang van 31-01-2007 opgegaan in Stichting Bedrijfstakpensioenfonds voor de Detailhandel.

Op zoek naar additionele bedrijfsgegevens?

Company.info biedt u waardevolle bedrijfsinformatie over 2,4 miljoen organisaties in Nederland. U vindt hier belangrijke informatie over het bedrijfsleven zoals:
- uittreksels
- jaarrekeningen
- informatie over management
- kerncijfers
- nieuws

Deze bedrijfsinformatie is een ideaal hulpmiddel om tijd te besparen in uw prospectselectie en om meer rendement uit uw salesinspanningen te halen.
Kijk voor meer informatie op companyinfo.nl of neem direct contact met ons op!  .

© '98-'14 Company.info b.v.

server: master01
client: